torsdag 22 januari 2009

Väsjötime's

Yo! Första inlägget på nya bloggen som kommer bli epiic:)

Igår åkte jag ut till väsjöbacken, sthlms lätt bästa backe just nu:), för att få åka lite på kvällskvisten sådär. Där var bla. Majander, robinhoff, rosen, filip, mm. alla körde sjukt bra, och vi hade hur kul som helst.. jag som fortfarande typ åker runt o skrattar hela tiden för att mina nya skis, (Armada alpha1) är så sjuukt sköna. Dom har tom. stålkanter! Jaja, och vilken tur hade inte vi när superunknown fotografen Alexander Runhellen var där men kameran och blixten på platån:) så jag fick iaf ett par riktigt feta bilder, och jag tvivlar inte på att flera fick det!
Nu i helgen bär det av uppåt skogarna:) men det får jag skriva mer om sen!

peaace!

/ Måns


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar